تلفن سایت

ابتکار جدید فروشندگان مسکن

تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۲

ابتکار جدید فروشندگان مسکن
فروش آپارتمان با خودرو رایگان
 یک شرکت ساختمانی در یکی از 8 کلان شهر کشور برای پیش فروش واحدهای مسکونی در حال احداث خود دست به ابتکار جالبی زده است و با استفاده اقتصادی از وضعیتی که در ماه‌های اخیر دامن بازار خودرو را گرفته، در ازای خرید واحدها از سوی مشتریان، متناسب با متراژ واحدها، یک دستگاه خودرو ایرانی یا خارجی تحویل خریداران می‌دهد.
هرچند قیمت آپارتمان‌ها شاید در مقایسه با نرخ‌ها در تهران قابل تامل باشد، اما تحویل دو کالای سرمایه‌ای در ازای یکبار معامله، نوعی امتیاز محسوب می‌شود.
یک پروژه ساختمانی که مجموعه‌ای از واحدهای مسکونی در آن در دست احداث است در حال حاضر در یکی از کلان شهرها برای پیش فروش واحدهای مسکونی ابتکار جالبی را در نظر گرفته است و مسوولان این پروژه عظیم تسهیلات ویژه‌ای برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند‌.
این برج که به عنوان مکانی برای اقامت کوتاه مدت و طولانی مدت توصیف شده است از متراژ‌های مختلفی برخوردار است: از واحدهایی به‌اند‌ازه سوئیت گرفته تا واحدهای لوکس و دوبلکس و پنت هاوس.
نکته جالبی که در آگهی پیش فروش تعدادی از این واحدهای مسکونی اشاره شده است، درآمد آفرینی ساکنان این واحدها در زمان‌هایی است که از آپارتمان خود استفاده نمی‌کنند.
مسوولان فروش واحدهای مذکور برای مشتریان متناسب با واحدها یک اتومبیل به همراه یک کارت خرید نقدي در نظر گرفته‌اند!
البته واحدها دسته‌بندی شده‌اند‌ و برای هر دسته از واحدها یک اتومبیل خاص و کارت خرید نقدي با مبالغ متفاوت در نظر گرفته شده است.
ناگفته نماند که تعداد ‌اند‌کی از متراژها از کارت خرید بهره‌مند نیستند.
دفتر پیش فروش این پروژه تعداد محدودی از واحدهای مسکونی در متراژ‌های مختلف را به پیش خریداران معرفی کرده و مشتریان با پیش خرید این واحدها از مالکیت 100 درصدی برخوردار می‌شوند.
واحدهای پیش‌فروش فعلی بین متراژهای 30 متر مربع تا حداکثر 400 متر مربع است که یک و 2 و 3 خواب و همچنین دوبلکس بودن و به همراه کلیه امکانات، مشخصات واحدهای مذکور است.
البته خرید در مقطع زمانی فروش فوق‌العاده، امتیازهای دیگری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.
به‌طور تقریبی کمترین قیمت پیشنهادی فروش هر متر مربع این واحدها بین 5 میلیون تا 6 میلیون تومان و بطور حدودی بالاترین قیمت‌های پیشنهادی فروش هر متر مربع این واحدها ‌اند‌کی بیش از 10 میلیون تومان برآورد شده است.
برای مثال: واحد 300 متری اگرقیمت هر متر آن 12 میلیون تومان محاسبه شود قیمت کل واحد مذکور 3 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌شود که یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند وارداتی با قیمت حدودی 150 میلیون تومان به عنوان هدیه به خریدار این واحد واگذار می‌شود و محاسبات نشان می‌دهد که حدود 4 درصد ارزش این واحد مسکونی توسط اتومبیل انتخاب شده به خریدار باز می‌گردد!
از طرف دیگر برای واحدی با متراژ 1500 متر مربع که پیش‌بینی می‌شود در طبقات بالایی برج واقع شده باشد و از بالاترین قیمت پیشنهادی هم بهره‌مند باشد ( متری 12 میلیون تومان که البته برای مثال در نظر گرفته شده است و به نظر می‌رسد بیشتر از اینها باشد ) 18 میلیارد تومان برآورد می‌شود که خریدار در قبال این واحد یک بنز آخرین مدل که شاید ارزش آن نزدیک به یک میلیارد تومان باشد، هدیه خواهد گرفت . با این حساب حدود 5 درصد ارزش این واحد با این خودرو بازپرداخت می‌شود.
سرمایه‌گذاران این پروژه اگرچه امتیازهای خاصی برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند‌ اما به طور کلی با این نوع تشویق خریداران به سود مورد نظر خود هم دست می‌یابند.
قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی این پروژه در مقایسه با قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی در تهران تفاوت آنچنانی ندارد و به نظر می‌رسد ارزش واحدهای مسکونی شمال تهران با نرخ‌های پیشنهادی این واحدها برابری کند.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت