تلفن سایت

فروش مسکن مهر در پرند توسط پیمانکار متقلب

تاریخ ۲۶ اسفند ۱۳۹۱

فروش مسکن مهر در پرند توسط پیمانکار متقلب
مديرعامل شهر جديد پرند: هيچ پيمانكاري حق فروش واحد مسكوني‌مهر را ندارد
هشدار دولتي به افرادي كه مسكن‌مهر را از دست پيمانكار مي‌خرند
نهاد بالاسر پيمانكار متقلب: او را «خلع‌يد» ‌مي‌كنيم
برنامه خبري 20:30 شبكه دو سيما، پنج‌شنبه شب، گزارشي از آنچه روز چهارشنبه درباره رفتار عجيب يك پيمانكار مسكن‌مهر در شهر جديد پرند نوشته بود پخش كرد.
20:30 با پخش تصاويري از واحدهاي مسكوني‌مهر در شهر جديد پرند، از فروش تعدادي از واحدهاي مسكوني‌مهر توسط پيمانكار سازنده خبر داد: در حالي كه وزارت راه‌وشهرسازي بارها خريد و فروش مسكن‌مهر را ممنوع اعلام كرده، اما به جاي مردم عادي، اين پيمانكاران سازنده واحدها هستند كه اخيرا واحدهايشان را به‌صورت آزاد به افرادي كه خودشان تشخيص داده‌اند، فروخته‌اند. در خبر 20:30، مصاحبه‌اي هم با مديرعامل شهر جديد پرند انجام شد كه او نيز صحت فروش مسكن‌مهر توسط يكي از پيمانكاران را تاييد كرد و گفت: اين اقدام پيمانكار مربوطه كاملا خلاف و جرم محسوب مي‌شود. مديرعامل پرند با موضع‌گيري نسبت به اين اتفاق زشت گفت: پيمانكاران مسكن‌مهر هيچ ادعايي نسبت به مالكيت واحدهاي مسكوني‌مهر نبايد داشته باشند؛ چون پيمانكاران اين واحدها را به سفارش دولت روي زمين‌هاي دولت با وام دولت، ساخته‌اند و هيچ ادعايي نمي‌توانند به مالكيت اين واحدها داشته باشند و به تبع، هيچ اجازه‌اي هم براي فروش اين واحدها ندارند. مديرعامل پرند همچنين به 20:30 گفت: پيگيري حقوقي براي عملي كه پيمانكار پرند انجام داده، آغاز شده است و اگر فردي واحد مسكوني‌مهر در پرند را بدون آنكه از ما اجازه بگيرد، مستقيم از پيمانكار خريداري كند، هر گونه ضرر و زيان اين معامله متوجه خودش و پيمانكار خواهد بود.
در خبر 20:30 پنج‌شنبه شب، مدير نهاد بالاسر پيمانكار متقلب مسكن‌مهر در پرند نيز اعلام كرد: اين پيمانكار اخيرا درخواست زياده‌خواهي مطرح كرده بود و مي‌خواست پول بيشتري از ما بگيرد؛ اما چون ما به نفع پيش‌خريداران مقاومت كرديم، براي فروش مستقيم واحدها اقدام كرد كه البته در حال حاضر پيگير خلع‌يد اين پيمانكار هستيم.
چهارشنبه در خبري با عنوان «پيمانكار مسكن‌مهر: واحد شما را فروختم» نوشت: يكي از پيمانكاران مسكن‌مهر در پرند، واحدهايي را كه دولت پيش‌تر به متقاضيان واجد شرايط پيش‌فروش كرده بود، به‌صورت آزاد به مردم فروخته است؛ طوري كه پيش‌خريداران هفته گذشته براي دريافت واحدشان به ساختماني كه مشخصات آن در نامه پيش‌فروش نوشته بود مراجعه مي‌كنند و با در قفل‌شده و سكونت خانوار در واحد خود روبه‌رو مي‌شوند!
پيش‌خريداران وقتي در تماس با پيمانكار سازنده، درباره علت اين رفتار وي جويا شده‌اند، او در پاسخ به آنها با حالتي طلبكارانه اعلام كرده است: «واحد شما را فروخته‌ام، برويد از هر كسي كه پول به او داده‌ايد، واحد تحويل بگيريد!»


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت