تلفن سایت

لزوم ورود نهادهای ناظر به بازار مسکن

تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۹۱

لزوم ورود نهادهای ناظر به بازار مسکن
ايسنا نوشت: یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر دولت بر بازار مسکن گفت که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند بازار مسکن بعد از عید نوروز افزایش قیمت سرسام‌آوری را تجربه خواهد کرد.
عباس فلاحی‌باباجان افزود: عده‌ای با نفوذ در بدنه دولت و دریافت اطلاعات از وضعیت مسکن می‌خواهند فروش مسکن و همچنین رهن و اجاره را تا ابتدای سال آینده قطع کنند تا بتوانند به نحو اساسی آن را مدیریت کنند و سودهای کلان به جیب بزنند.
وی تاكيد كرد: اگر دولت تدابیر نظارتی و کنترلی بیشتری اعمال نکند بازار مسکن بعد از عید نوروز به شکل سرسام‌آوری افزایش قیمت خواهد داشت و افرادی سودجو از این بی‌برنامگی استفاده می‌کنند، زیرا شروع سال جدید زمان خوبی برای افزایش قیمت است.
این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه دولت در ماه‌های پایانی فعالیت خود به سر می‌برد، یادآور شد: کسانی که در بازار مسکن سودهای کلانی می‌برند به این دل خوش کرده‌اند که در فاصله جابه‌جایی دولت که همه سرگرم انتخابات هستند بهره زیادی از این بازار ببرند، ضمن اینکه بسیاری از کسانی که از سرمایه‌گذاری در بقیه بخش‌ها ناامید شده‌اند به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن روی آورده‌اند تا بتوانند در این عرصه سودآوری داشته باشند.
وي در پایان با بیان اینکه قیمت مسکن در برخی مناطق شهر تهران به متری 30 میلیون تومان هم رسیده، گفت که اگر نهادهای ناظر به این موضوع ورود نکنند شاهد بحران و سردرگمی مردم در بازار مسکن خواهیم بود.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت