تلفن سایت

همکاری نظام مهندسی و نظام پزشکی

تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۱

همکاری نظام مهندسی و نظام پزشکی

سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان و نظام پزشکی تفاهم‌ همکاری منعقد کردند.

مهدی هاشمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در این مراسم گفت: اهداف خاصی در این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود که بخشی از موضوعات به مسائل مشترک همچون رسیدگی به مشکلات مناطق محروم چه از نظر مهندسی و چه پزشکی است. وی اظهار کرد: از جمله خدماتی که میان این دو سازمان صورت می‌گیرد، می‌توان به مسائلی همچون حوادث و بلایای طبیعی، مدیریت بحران و موضوعات مشترکی از این دست اشاره کرد که می‌تواند با همکاری در جهت کمک مردم فعالیت کنند.

هاشمی با اشاره به موضوعات علمی، آموزشی، تورهای مورد نیاز برای پزشکان و مهندسان گفت:‌ اقداماتی در جهت اصلاحات قانونی و جلب حمایت‌های دستگاه‌های اجرایی انجام شده است. رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه تنها در همین مورد خلاصه نمی‌شود بلکه امیدواریم فعالیت‌هایی با دیگر سازمان‌ها و نهادها را شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: از جمله مسائلی که امروز مطرح شد واگذاری تصدی‌گری‌ها و اجرای اصل 44 است که بر این اساس نظام‌های صنفی و تخصصی می‌تواند بستری باشد که این خدمات و تصدی‌گری‌ها از دولت به سازمان‌های مردم نهاد منتقل شود.

هاشمی ادامه داد: فعالیت این سازمان‌ها و بخش خصوصی به گونه‌ای است که طیف عمومی متخصصان و مردم از این اقدامات بهره‌مند می‌شوند. امیدواریم گسترش این خدمات و تفاهم‌نامه‌ها بتواند مشمول حال مهندسان و پزشکان شود. شهاب‌الدین صدر رییس سازمان نظام پزشکی کشور - در این مراسم نیز اعلام کرد: ثبت‌نام متقاضیان در سامانه نظام پزشکی تا پایان دهه فجر رایگان است


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت