تلفن سایت

اتمام مسکن مهر در پرند

تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۱

اتمام پيش‌فروش‌ها در پرند

اتمام مسکن مهر در پرند

مشاور وزير: هيچ مجوز جديدي در پرند صادر نخواهيم كرد
ثبت‌نام از متقاضيان مسكن‌مهر در شهر جديد پرند به پايان رسيد.
 با تكميل ظرفيت پيش‌فروش واحدهاي مسكوني‌مهر توسط دولت در شهر جديد پرند، مسوولان وزارت راه‌وشهرسازي با نصب بنر در جلوي شركت عمران پرند – شركت زيرمجموعه اين وزارتخانه - اتمام واحد براي فروش را رسما اعلام كردند.
پرند تنها نقطه‌اي در استان تهران است كه به لحاظ ساخت‌وسازهاي مسكن‌مهر از بقيه مناطق جلوتر است و به همين خاطر، در ماه‌هاي اخير پيش‌خريد اين واحدها با سرعت زيادي انجام شد.

 

اين در حالي است كه در پرديس تازه از سه ماه پيش ظرفيتي به اندازه پرند، براي احداث مسكن‌مهر تعريف شد.
در پرند نزديك به 100 هزار واحد مسكوني‌مهر در حال ساخت است؛ اما 116 هزار خانوار اين واحدها را پيش‌خريد كرده‌اند؛ به‌طوري‌كه پس از پالايش شرايط 4گانه، تعداد خانوارها به اندازه واحدها كاهش پيدا خواهد كرد.
شركت عمران شهر جديد پرند با نصب بنر در حياط اين شركت اعلام كرد: «با توجه به تكميل ظرفيت مسكن‌مهر پرند ثبت‌نام جهت واگذاري صورت نمي‌پذيرد.»
با اين حال برخي بنگاه‌هاي املاك در پرند براي متقاضيان جديد مسكن‌مهر كار خريد و فروش امتياز پيش‌خريداران را شروع كرده‌اند.
مقداد همتي مشاور وزير راه‌وشهرسازي در امور مسكن‌مهر در پاسخ به پرسشی  مبني بر اينكه «آيا احتمال صدور مجوز تازه براي ساخت‌وساز جديد در پرند وجود دارد؟» گفت: در شهر جديد پرند بيش‌از اين مسكن‌مهر نخواهيم ساخت و مجوز جديدي در اين ارتباط صادر نخواهيم كرد.
همتي تصريح كرد: سقف جمعيت پيش‌بيني شده براي سكونت در پرند 700 هزار نفر است كه با پايان پيش‌فروش واحدهاي مسكوني‌مهر، جمعيت مدنظر محقق شده است.
مشاور وزير راه‌وشهرسازي افزود: از سوي ديگر محدوديت‌هاي زيست‌محيطي و همچنين برنامه‌ تامين خدمات زيربنايي از جمله آب در پرند نيز با افزايش جمعيت بيش از 700 هزار نفر در مغايرت قرار دارد.
همتي گفت: دولت در پرند بعد از واگذاري واحدهاي مسكوني‌مهر، روي برنامه‌هاي تازه‌اي براي توسعه شهري اين منطقه از جمله برنامه‌هاي رفاهي و گردشگري متمركز خواهد شد.

 


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت