تلفن سایت

کاهش تخلفات اداری در شهرداری تهران

تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۹۱

كاهش 80 درصدي تخلفات اداري در شهرداري‌تهران

قائم‌مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از موضع کاملا اجرایی و کف خیابانی با موضوع فساد درگیر است، اعلام كرد: ما قبول داریم که شهرداری دچار سه مشکل فرسودگی، آلودگی و بی‌اعتمادی است، به آن معنا که از تکنولوژی روز برای ارائه خدمات به مردم استفاده نمی‌شود، اما در چند سال اخیر بر ای این تغییر نگاه اقدامات مختلفی انجام شده است.

به گزارش «سما»، ناصر اماني با اشاره به کوچک سازی، هوشمند سازی و شفاف‌سازی در شهرداری تهران اظهار کرد: این اقدامات در راستای حل این مشکلات به اجرا رسید و این در حالی بود که 90 درصد مراجعات و شکایات مردم از شهرداری در حوزه شهرسازی بود که در این زمینه این بخش به 123 دفتر خدمات الکترونیک به عنوان بخش خصوصی واگذار شد.
امانی تصریح کرد: یکی از مشکلات همواره این است که مردم اشتباهات افراد را به کل سازمان تعمیم می‌دهند و از این رو شهرداری در این زمینه نظارت‌های مختلفی دارد و از هیچ خطایی چشم پوشی نمی‌کند.
قائم مقام معاونت مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد: هرچند با همه این اقدامات هنوز تخلفاتی صورت می‌گیرد، اما امروز روند کاهش 80 درصدی تشکیل پرونده تخلفات اداری در شهرداری وجود دارد.
وی افزود: مرکز نظارت همگانی 1888، در سال 90، 7‌درصد شکایت، 73 درصد انتقاد و 20 درصد تشکر را ثبت کرد و امسال این تماس‌ها به 6 درصد شکایت، 77 درصد انتقاد و 17 درصد تشکر رسیده است.


نظرات:

• محمد

در 23 آذر 1391 ساعت 07:39
وقتی قائم مقام خودشون در این ارتباط گزارش می ده تا ته اش معلوم میشه.
مشکل اینجاست که هیچ سازمان نظارتی به شهرداری کاری نداره. کاملا خود مختاره.
همین دفاتر خدمات را ایشان ذکر کرده اند.باید به عنوان فرد عادی تشریف ببرند تا ببینند چه خبر ها که نیست تو این دفاتر!
وقتی شهرداری سکو ی پرتا ب شهردار به سمت رئیس جمهوری است باید تأمل و تفکر کرد!

نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت