تلفن سایت

افزایش ۱۲ درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر

تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۱

در جلسه غير علني شورای شهر تصويب شد
افزایش 12 درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر
شهرداري تهران پيشنهاد 35درصدي آورده بود
تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران 12 درصد افزایش یافت.
شورای شهر تهران روزگذشته در برابر پیشنهاد افزایش 35 درصدی تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک از سوی مسوولان شهرداری تنها با 12 درصد افزایش آن موافقت کرد و لایحه افزایش محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک شهر را به تصویب رساند.
محمدباقر قالیباف شهردار تهران یکی از دلایل درخواست شهرداری برای افزایش 35 درصدی تعرفه‌های دفاتر خدمات الکترونیک را افزایش سه برابری هزینه‌های این دفاتر عنوان کرد و در این جلسه گفت: اگر تا این میزان تعرفه‌ها را افزایش ندهیم این دفاتر رو به تعطیلی می‌روند.
یک فوریت متمم بودجه تصویب شد
تصویب یک فوریت متمم سه هزار و 285 ميلياردتومانی بودجه 91 شهرداری تهران از دیگر مصوبات جلسه غیر علنی روز گذشته شورای شهر تهران بود.
براساس ماده واحده این لایحه، متمم بودجه سال 1391 شهرداری تهران از حیث درآمدها و سایر منابع تامین اعتبار، بالغ بر 32 هزار و 850 میلیارد ریال خواهد بود که شامل 12 هزار میلیارد ریال نقدی و 20هزار و 850 میلیارد ریال غیرنقدی است.
در صورت تصویب نهایی این لایحه بودجه عمومی سال 1391 شهرداری تهران از حیث منابع و درآمدها و نیز هزینه‌ها و پرداخت‌ها بالغ بر 123 هزار و 850 میلیارد ریال خواهد بود.
در این رابطه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران با تایید فوریت لایحه متمم بودجه سال 1391 شهرداری، اظهار کرد: به دلیل اینکه شهرداری درگیر پروژه‌های عمرانی است و نمی تواند کارهای عمرانی خود را متوقف کند و از طرفي به خاطر اینکه اعتبارات فاقد مجوز عمل نکند بهتر است هرچه سریع‌تر لایحه متمم بررسی و تصویب شود.
هشدار برای تاخیر در ارائه لایحه گودبرداری!
در بخش دیگری از جلسه رییس کمیسیون توسعه و عمران شورا نسبت به طرح ایمن‌سازی گودبرداری‌های ساختمان که در شورای شهر به تصویب رسیده است اما دستور العمل آن از طرف شهرداری برای تصویب نهایی به شورای شهر ارائه نشده است انتقاد کرد و خواستار ارائه هر چه سریع‌تر آن طرح برای بررسی نهایی در شورا شد.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت