تلفن سایت

ارزان‌ترین قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر

تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۶

دنیای اقتصاد: بررسی‌های میدانی از وضعیت معاملات آپارتمان‌های مسکونی در شهر تهران طی چند ماه اخیر نشان می‌دهد: در حال حاضر عمده مراجعات متقاضیان خرید مسکن به بنگاه‌های املاک برای خرید آپارتمان‌های با زیربنای تا ۸۰ مترمربع است.

گزارش رسمی بانک مرکزی نیز این بررسی‌ میدانی را تایید می‌کند. مطابق با تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی در مورد تحولات بازار مسکن، هم‌اکنون بیش از نیمی از معاملات خرید و فروش مسکن به آپارتمان‌های کمتر از ۸۰ مترمربع تعلق داشته است. در این میان مطابق با گزارش بانک مرکزی، آپارتمان‌های ۶۰ تا ۷۰ مترمربعی، با اختصاص ۸/ ۱۴ درصد از مجموع معاملات یک ماه گذشته، رتبه نخست بیشترین حجم از معاملات واحدهای مسکونی را کسب کرده است.

مشاوران و فعالان بازار مسکن عنوان می‌کنند مهم‌ترین دلیل بالا بودن سهم خریدو فروش این دسته از آپارتمان‌های مسکونی، ورود بخش زیادی از خانه‌اولی‌ها به بازار است. این گروه از متقاضیان خرید مسکن به دلیل آنکه با استفاده از اهرم تسهیلات بانکی امکان حضور در بازار ملک را پیدا کرده‌اند بنابراین قدرت خرید آنها با قیمت این دسته از آپارتمان‌ها در بسیاری از محلات شهر تهران همخوانی دارد.

در جدول نبض بازار امروز نیز لیست ارزان‌ترین قیمت‌های پیشنهادی آپارتمان‌های مسکونی با زیربنای ۷۶ تا ۱۰۰ مترمربع ارائه شده است.

07-02

منبع: دنیای اقتصاد


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت