تلفن سایت

توسعه دفاتر خدمات نوسازی در تهران

تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۱

 

توسعه دفاتر خدمات نوسازی در تهران
 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن اشاره به راه اندازی 60 دفتر خدمات نوسازی در سطح شهر تهران، ابراز امیدواری کرد با این اقدام جریان سازی فرهنگی و موج اجتماعی برای نوسازی مردمی در پایتخت به راه افتد.

 مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از دفتر خدمات نوسازی شهر ری واقع در منطقه 20 شهرداری تهران بازدید کرد. علیرضا جعفری پس از استماع گزارش اقدامات صورت گرفته در دفتر خدمات نوسازی شهر ری، بر ضرورت دستیابی به گفتمان واحد در ادبیات نوسازی بافت های فرسوده در میان کلیه دفاتر خدمات نوسازی تأکید کرد.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن اشاره به راه اندازی 60 دفتر خدمات نوسازی در سطح شهر تهران، از راهبران دفاتر خواست تا با جریان سازی فرهنگی، موج اجتماعی برای نوسازی مردمی در شهر را به راه بیندازند.
جعفری با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه نوسازی در منطقه 20 انجام شده است، خاطر نشان کرد: هدف نهایی دفاتر خدمات نوسازی ارتقاء سطح کالبد، سطح زندگی و الگوی معماری محلات در سطح ایده آل می باشد.
این مقام مسئول ضمن تأکید بر توجه به هویت معماری اسلامی ایرانی، تصریح کرد: متاسفانه نقشه های ساختمانی که اکنون طراحی می شوند از لحاظ نماسازی و طراحی پلان های داخلی بیشتر به سمت مدرنیته و تقلید از الگوهای غربی رفته است که انتظار است با همت کارشناسان شهرسازی، توجه به هویت معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای این منطقه ترویج یابد.
ضرورت ارتقاء سطح کیفیت ساخت و ساز، صنعتی سازی، مهندسی سازی، مقاوم سازی و اجتناب از فرسوده سازی از نکات مهم دیگری بود که در این جلسه توسط مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران مورد تأکید قرار گرفت.

 


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت