تلفن سایت

ارائه نقشه اصلاحی طرح تفصیلی

تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۱

 

 

ارائه نقشه اصلاحی طرح تفصیلی
 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از ارائه نقشه های اصلاحی طرح تفصیلی به کمسیون ماده 5 تا پایان سال خبر داد و گفت : نقشه های اصلاح شده و تدقیق شده طرح تفصیلی شهر تهران تا پایان اسفندماه به کمیسیون ماده 5 ارائه می شود.

علیرضا جاوید با بیان این مطلب گفت: با توجه به آن که در ابلاغیه طرح تفصیلی سال اول اجرای این طرح، سال پایش، تدقیق و بهسازی طرح تفصیلی است، بنابراین در 6 ماهه نخست سال اهتمام ما بر این بود که شناخت از مشکلات احتمالی ناشی از اجرای طرح افزایش یافته و سازو کارهای رفع این مشکلات را به دست آید.

وی با بیان اینکه رفع اشکالات احتمالی و پیگیری فرایند قانونی آن در 6 ماهه دوم سال نیز دنبال می شود افزود: امیدواریم که نقشه های اصلاح شده و تدقیق شده طرح تفصیلی تا اسفند ماه سال جاری نهایی شود تا به کمسیون ماده 5 ارائه داده شود. جاوید افزود: با لحاظ کردن اصلاحات و تدقیق ها زمینه اجرای مطلوب تر طرح تفصیلی در سال 92 فراهم می شود و امیدواریم که این طرح در سال آینده بهتر از امسال اجرایی شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: یکی از مهمترین مزایایی طرح تفصیلی جدید شهرتهران، راهبردی ـ ساختاری بودن این طرح است که موجب افزایش انعطاف پذیری طرح شده و امکان تدقیق و اصلاح برای آن بوجود آمده است. به گفته وی در سال اول اجرای این طرح مراحل تدقیق و اصلاح و بهسازی طرح دنبال خواهد شد، علاوه بر این هر 5 سال یکبار نیز طرح امکان اصلاحی دارد و هر پنج سال یکبار این طرح برای تدقیق مجدد و انطباق با وضع موجود، مورد بررسی قرار می‌گیرد که این امر نیازمند بهره مندی از نظرات کارشناسان و مشاوران مربوطه است.

 

 


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت