تلفن سایت

قرارداد جدیدی برای ساخت مسکن مهر منعقد نمی شود

تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۱

معاون وزیر راه و شهرسازی:

قرارداد جدیدی برای ساخت مسکن مهر منعقد نمی شود

 معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید براین که قرارداد جدیدی برای ساخت مسکن مهر منعقد نمی شود، گفت: برای ساخت مسکن مهر به غیر از شیوه خودمالک قرارداد جدیدی منعقد نمی شود.

ˈابوالفضل صومعلوˈ با بیان این که هم اکنون 132 هزار واحد مسکونی مهر در کشور آماده بهره برداری است، افزود: مسوولان مسکن در استانها باید با یک نیازسنجی دقیق و کارشناسی شده به نیازهای واقعی مسکن در شهرها توجه داشته باشند.

وی سپس اظهار داشت: با بخشنامه ای که وزیر راه و شهرسازی به استانها ابلاغ کرده است، تمام واحدها باید با خدمات زیربنایی کامل تحویل متقاضیان شود.

معاون امور مسکن وساختمان وزیر راه و شهرسازی درمورد تاثیر افزایش قیمت مصالح ساختمانی بر قیمت تمام شده واحدهای مسکونی مهر در حال احداث، یادآور شد: با توجه به این که ساخت اسکلت در بیش از یک میلیون و 700 هزار واحد مسکونی مهر به اتمام رسیده و از این تعداد یک میلیون واحد نیز در مرحله نازک کاری قرار دارند، نگرانی چندانی از بابت افزایش قیمت مصالحی مانند آهن و میلگرد برای واحدهای مسکونی مهر وجود ندارد.

صومعلو ادامه داد: در حال حاضر میزان افزایش قیمت مسکن از سایر بازارها و میزان تورم پایین تر است.

وی با اعلام این که سقف تسهیلات 25 میلیون تومانی مسکن مهر، افزایش نمی یابد ، افزود: بنا داریم مصوبه ای را به کار گروه مسکن ارائه دهیم که در صورت تصویب می توان مساعدت هایی را برای افرادی که تنها به دلیل دریافت تسهیلات درگذشته نمی توانند از مسکن مهر برخوردار شوند، در نظر گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت 400 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید و شهرهای اطراف استان تهران، خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای طرح مسکن تهران کنترل بازار بود که به خوبی جواب داد.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت