تلفن سایت

کارگاه های اموزش نرم افزار معماری

تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۹۴

مجموعه کارگاه ها شامل لومیون ، فتوشاپ در معماری و پست پروداکشن، پرزانته حرفه ای با فتوشاپ در معماری، طراحی نما در رویت، وی ری راینو (راینو و اسکچاپ) و تی اس پی لاین در راینو  می باشد.

اساتید:
مهندس مهدی موحدی

مهندس مهرداد عزیزی

مهندس حمیدرضا مفردی فام

مهندس علی نظری

مهندس روزبه محمودی

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روز و ساعت دوره ها به آدرس www.pardismemari.com  مراجعه کنند.

آدرس: تهران ،خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه ساعی دوم، فرهنگسرای سرو، پردیس معماری

تماس : 88872213

توضیح کارگاه ها:


Vray Rhino & Sketchup: نحوه استفاده و گرفتن رندر توسط وی ری در محیط راینو و اسکچاپ در این کارگاه به طور کامل گفته شده و در روند انجام پروژه نمونه آموزش داده می شود.

Rhino & Tspline: در این کارگاه چگونگی و مراحل استفاده از پلاگین تی اس پی لاین به صورت کامل در راینو آموزش داده می شود به گونه ای که بتوانید سطوح یکپارچه و نرم و فرم های ارگانیک پروژه ی خود را با کیفیتی بالا و با سرعتی قابل توجه در نرم افزار راینو بسازید.

Photoshop & Post production:  در این کارگاه نحوه ی تبدیل رندرهای خام سه بعدی به تصاویری شگفت انگیز و واقعی از نظر نور، متریال و سایه آموزش داده می شود.

Lumion:در کارگاه لومیون، انیمیشن سازی یک پروژه از صفر تا صد از آماده سازی پروژه در نرم افزار مکس تا خروجی گرفتن از نرم افزار لومیون آموزش داده می شود.

Façade design in Revit: روند مدل سازی یک نمای ساختمان از کل تا جزئیات در نرم افزار رویت آموزش داده می شود و در نهایت خروجی پروژه ، رندر گرفته خواهد شد.

Architecture presentation in Photoshop: تمام تکنیک های گرافیکی لازم برای ارائه طرح های معماری، در این کارگاه آموزش داده می شود. شامل آموزش مونتاژ اشیا (پرسوناژ،درخت،آسمان، همسایگی پروژه ). جلوه های ویژه. راندو. ارتقاء کیفیت نقشه ها، رندرها و تصاویر، اصول شیت بندی و استفاده از گرافیک جهت ارتقاء کیفیت ارائه.

پیش نیاز شرکت در این کارگاه آشنایی مقدماتی با نرم افزار فتوشاپ می باشد.
مدت زمان کلیه دوره ها : از 6 ساعت الی 10 ساعت

نحوه برگزاری هر کارگاه: دو جلسه در تاریخ های مشخص شده


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت