تلفن سایت

فروش مسکن در تهران

تاریخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۴



اگرچه بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در دو هفته گذشته رونق کمرنگی داشته است، اما طی دو روز گذشته تمامی بنگاه‌های املاک فعالیت خود را از سر گرفتند.
در بین قیمت‌های پیشنهادی فروش مسکن علاوه بر واحدهایی که از نرخ‌های منصفانه بهره‌مند هستند، واحدهای ارزان و همچنین گران‌قیمت هم به بازار تقاضا عرضه شده‌اند. 
یک واحد مسکونی 80 متری نوساز در محدوده خیابان انقلاب، متری 3 میلیون و 200 هزار تومان ارزش گذاری شده است. این واحد مسکونی جزو واحدهای ارزان قیمت در سایت ایران فایل به خریداران پیشنهاد شده است در حالی که قیمت واقعی هر متر از واحدهای مشابه بین 3 میلیون و 213 هزار تا 4 میلیون و 780 هزار تومان تعیین می‌شود.
علاوه براین در خیابان دروس، مالکی قیمت هر متر مربع از واحد مسکونی 152 متری خود را 14 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده، اما واحد مذکور در ستون واحدهای گران قیمت معرفی شده است. قیمت عرف هر متر مربع از چنین واحدی بین 9 میلیون و 439 هزار تا 11 میلیون و 858 هزار تومان برآورد شده است.
عده‌ای از فعالان بازار مسکن در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» اظهار کردند: پیش‌بینی وضعیت قیمت پیشنهادی فروش از سوی مالکان در بازار مسکن برای آینده در شرایط فعلی غیرممکن است؛ چراکه طبق معمول هر سال نزدیک به یک ماه طول می‌کشد تا بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی بعد از ایام نوروز به حالت عادی از لحاظ رفت و آمد خریداران برگردد.
برخی از دلالان بازار مسکن در ادامه تاکید کردند: صدور بیانه اخیر در مذاکرات گروه 1+5 ، متغیر جدیدی برای پیش‌بینی آینده بازار مسکن به حساب می‌آید  به همین خاطر باید صبر کرد تا با گذشت زمان شاهد تاثیر این بیانیه بر بازار مسکن باشیم.
همچنین زمزمه این روزهای اغلب متقاضیان در بازار مسکن حاکی از ارزانی بیشتر واحدهای مسکونی است. بنا به تصور این دسته از خریداران، احتمال دارد در بازار خرید مسکن، رکود همچنان ادامه داشته باشد!

 
 
 





نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت