تلفن سایت

رهن مسکن با ۱۰ میلیون تومان در تهران

تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۳

 امروز بر  آن‌ شدیم تا دسته ای  از واحدهای مسکونی  که در مناطق مختلف تهران  نرخ پیشنهادی رهن آنها 10 میلیون تومان است، معرفی کنیم.
برخی از این واحدها از لحاظ نرخ‌های اجاره در مقایسه با واحدهای مشابه ارزنده هستند؛ البته ممکن است عده‌ای از مصرف‌کننده‌ها در بازار اجاره مسکن ادعا کنند که این واحدهای ارزنده به دلیل موقعیت منطقه‌ای ارزان قیمت باشند؛ اما به هر حال برخی از مستاجران، اجاره بهای مناسب را به واحدهای اجاره‌ای در محله‌های گران‌قیمت ترجیح می‌دهند.
از سوی دیگر بررسی نرخ‌های اجاره پیشنهادی نشان می‌دهد که اغلب موجران واحدهای متراژ کوچک، اجاره ماهانه بیشتری را نسبت به مبلغ رهن از مستاجران خود درخواست می‌کنند حتی واحدهایی که نرخ اجاره آنها منصفانه است.
در شرق محله تهرانپارس ، 4 میلیون و 500 هزار تومان برای ودیعه و 700 هزار تومان نرخ اجاره واحدی 50 متری است.
محاسبه 700 هزار تومان اجاره ماهانه بر اساس فرمول تبدیل اجاره به رهن، یعنی 23 میلیون تومان مبلغ رهن و در کل رهن این واحد 50 متری در محله تهرانپارس 27 میلیون و 500 هزار تومان است.
از طرف دیگر موجری اظهار کرده است: واحد 60 متری  خود را به همراه امکاناتی همچون پارکینگ و انباری در خیابان نامجو با شرایط 5 میلیون تومان ودیعه و 800 هزار تومان اجاره ماهانه (تبدیل 800 هزار تومان  به رهن ، 30 میلیون تومان می‌شود) به متقاضی تحویل می‌دهد.

 
 
 





نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت