تلفن سایت

برگشت وجوه سهامداران = تعطیلی پروژه های پدیده شاندیز

تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۳

در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها میگردد.

سایت رسمی پدیده شاندیر با انتشار اطلاعیه ای به سهامداران خود بطور تلویحی هشدار داده است که در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها میگردد.

در بخشی از اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نمایدو با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است.

در اطلاعیه این شرکت آمده است:  
 
سهامداران عزیز شرکت ابنیه وساختمان پدیده شاندیز

همانطور که میدانید شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز قریب 5 سال است که با همراهی و مشارکت سهامداران خود پروژه های عظیم و ملی را آغاز و بخش هایی از پروژه مشهد را نیز به انجام رسانده و مورد بهره برداری قرار داده است پر واضح است اگر حوادث اخیر اتفاق نمی افتاد تا کنون بخش های بیشتری مورد بهره برداری قرار می گرفت.

هجمه رسانه ای برروی فعالیت های اقتصادی شرکت ، موجب هجوم سهامداران برای فروش سهام خود گردید که مسلما اگر این هجمه برروی هر بانکی اتفاق می افتاد نه تنها آن بانک امکان پاسخگویی به همه را نداشت بلکه  حتما با مشکلات جدی مواجه می گردید زیرا مبالغ دریافتی صرف کسب درآمد و سود آوری و سرمایه گذاری شده است فلذا منابع لازم برای عودت وجه مردم را در دسترس نخواهد داشت حال که این هجمه به شرکتی که تمام منابع دریافتی را صرف ساخت وساز نموده صورت گرفته است حتما با مشکلات جدی مواجه خواهد شد زیرا اولویت برای شرکت ما اتمام پروژه و بهره برداری کامل از آن است چراکه اتمام پروژه مساوی با سودآوری حداکثری و خلق ارزش افزوده است.

پر واضح است در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها میگردد فلذا مدیریت عامل و هیئت مدیره شرکت با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شرکت در وحله اول و در نظر گرفتن حفظ سرمایه های سهامداران محترم، از شما عزیزان تقاضا می نماید با تداوم مشارکت خود و انصراف از فروش ضمن برخورداری از 10 درصد سهام جایزه، شرکت را در نیل به اهداف عالیه خودکمک نموده و سهمی در توفیق شرکت داشته باشید.

حال با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نمایدو با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است، هیئت مدیره شرکت تصمیم گرفته است که همزمان با انتقال قطعی سهام نسبت به صدور گواهینامه تعهد پرداخت وجه با شرایط زیر اقدام نماید 
 
*  از آنجاییکه شرکت راضی به ضرر وزیان سهامداران محترم نمی باشد وجوه تعهد شده را با احتساب 30% سود مشارکت سالانه و در بازه زمانی 7 ماهه پرداخت می نماید. البته محاسبه سود مشارکت از تاریخ درخواست بازخرید انجام خواهد شد.

*  با توجه به مذاکرات صورت گرفته با بعضی منابع در صورتیکه قبل از تاریخ سررسید و هر زمانی که وجوهی توسط شرکت تحصیل گردید به شما عزیزان اعلام و در حد توان طلب افراد تسویه خواهد شد.

بدیهی است جناب آقای محسن پهلوان مقدم مدیریت محترم عامل و هیئت مدیره شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با تمام وجود به سهامداران محترم تعهد میدهند که با تضمین 80% سهام خود جلوی هرگونه ضرر وزیان احتمالی به سهامداران محترم را گرفته و با اقداماتی که بر اساس دستور مقامات محترم اجرایی و قضایی جهت ورود شرکت به فرابورس صورت گرفته است اطمینان خاطر می دهد که حتی در فرابورس نیز حمایت و پشتیبانی از سهام شرکت را مثل سابق ادامه دهد.

هیئت مدیره شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت