تلفن سایت

پرونده تخلفات شهرداری تهران در کمیسیون اصل ۹۰

تاریخ ۲۷ دی ۱۳۹۳

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس می گوید: پرونده تخلفات شهرداری تهران در کمیسیون اصل 90 در حال بررسی است و تاکنون چند جلسه برای رسیدگی به تخلفات برگزار شده است.

محمدعلی پورمختار با بیان این که گزارش هایی که در خصوص اقدامات شهرداری تهران به کمیسیون اصل 90 ارسال شده است ،در چندین نوبت با حضور مسئولان شهری بررسی شده است گفت: هنوز این پرونده ها در حال رسیدگی است و به نتیجه نهایی در خصوص تخلفات نرسیده ایم.

وی ادامه داد: محور بیشتر گزارش ها تغییر کاربری ها و مجوزه های ساخت و ساز است و که با دقت تمامی گزارش های ارسال شده در حال بررسی است و جلسات متعددی را برای پاسخگویی به این تخلفات برگزار کرده ایم.

چندی پیش نیز سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از تلاش برای برگزاری جلسه متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران در کمیسیون عمران خبر داد.

رحیم زارع درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از شهرداری تهران،‌ افزود: این طرح چند وقتی است تحویل هیات رئیسه مجلس شده و اکنون منتظر ادامه پیگیری‌ها از سوی هیات رئیسه مجلس هستیم.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس شنیده‌ها، هیات رئیسه در تلاش است تا بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی جلسه‌ای با نمایندگان درخواست کننده تحقیق و تفحص از شهرداری تهران با قالیباف شهردار تهران در کمیسیون عمران برگزار کند که حال باید دید خروجی این نشست چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، درباره مهمترین محور نمایندگان برای تفحص از شهرداری تهران، گفت: مهم‌ترین محورهای طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران به مباحث مالی و اداری، شرح وظایف، طرح‌های عمرانی، گزینش و پیمانکاری اختصاص دارد.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت