تلفن سایت

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران

تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۳

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران

رمز فروش خانه و آپارتمان در این ایام که بازار مسکن در حال گذر از رکود است در «شکستن نرخ و فروش خانه زیر قیمت منطقه» خلاصه مي‌شود. فروشنده‌های آپارتمان‌های مناطق شمالی پایتخت هم به این نکته رسیده‌اند و بسیاری از خانه‌هایی که در این منطقه برای فروش وجود دارد تا متری 2 میلیون تومان هم زیر قیمت برای فروش گذاشته شده است. به‌طور مثال آپارتمانی 73 متری دارای پارکینگ و انباری متری 6 میلیون و 700 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. این درحالی است که قیمت پایه این منطقه متری 8میلیون و 800 تا 9 میلیون تومان است.
یک فعال بازار مسکن در شمال پایتخت درباره وضعیت بازار مسکن در این منطقه می‌گوید: رکود بازار مسکن و کاهش تقاضا بیشترین تاثیر را بر واحدهای گران‌قیمت با متراژهای بالا در مناطق شمالی شهر گذاشته و تعداد معاملات را در این بازار به شدت کاهش داده است. از آنجایی‌که این واحدها از گران‌قیمت‌ترین آپارتمان‌های شهر محسوب می‌شوند بنابراین در شرایط عادی هم حجم تقاضا برای این واحدها کمتر بود اما در نیمه‌نخست سال این روند شدت بیشتری گرفت.
او ادامه می‌دهد: به‌رغم بازگشت رونق به بازار همچنان متقاضی خانه‌ها و آپارتمان‌های گران‌قیمت کم هستند.
قیمت آپارتمان‌های شمالی پایتخت از 5 میلیون و 500هزار تومان شروع می‌شود و تا 18 میلیون ادامه دارد. این نکته را نباید فراموش کرد این قیمت‌ها بدون در نظر گرفتن خانه‌های لوکسی است که در این منطقه وجود دارد و برخی از آنها تا متری 30میلیون تومان قیمت دارند.
در میدان هروی خانه‌ای 90 متری یک خوابه که 7 سال از عمر بناي آن می‌گذرد متري 7 میلیون و 300 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است. این خانه دارای استخر، سونا و جکوزی است و در جردن - ولیعصر واحدی 285 متری با دو تراس با متری 6 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین درقیطریه واحدی 81 متری با یک خواب بازسازی شده متري 6 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و در فرمانیه - مهماندوست 300 متر آپارتمان به همراه 4 مستر سوئیت مستقل، روف گاردن، مشاعات و لابی مجلل متری 25 میلیون تومان فروخته می‌شود.
آپارتمان دیگری در فرمانیه با مساحت 105 متر 30 ساله متری 18 میلیون تومان فروخته می‌شود قیمت بالای این آپارتمان به‌دلیل قدرالسهم زمینی است که دارد.
همچنین در نیاوران واحدی 260 متری با پارکینگ متری 12میلیون تومان فروخته می‌شود و آپارتمانی به مساحت 300متر در 600 متر زمین در جردن - ولیعصر متری 7 میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.
در زعفرانیه واحدی 250 متری و نوساز با 2 پارکینگ و متریال اروپایی متری 13 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.آپارتمانی 250 متری در شریعتی - ظفر متری 6 میلیون تومان فروخته می‌شود و در فرمانیه واحدی 201 متری با 2پارکینگ و نوساز، متری 5/11 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین در ولنجک آپارتمانی 120 متری 2 خوابه متری 14 میلیون به فروش می‌رسد. قیمت هر واحد از این مجتمع در طبقات بالاتر 3 درصد افزایش می‌یابد.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت