تلفن سایت

۸۰۰ نقطه مشكل‌دار در طرح تفصيلي تهران

تاریخ ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

800 نقطه مشكل‌دار در طرح تفصيلي تهران

يك عضو شوراي شهر تهران با انتقاد از تغيير قوانين شوراي عالي شهرسازي و معماري كشور به مشكلاتي كه عدم تثبيت قوانين شهرسازي براي مردم به‌وجود مي‌آورد اشاره كرد و گفت: متاسفانه در این میان تنها مردم هستند که متضرر می‌شوند، چراکه در یک دولت، شورای‌عالی شهرسازی و معماری قانونی را وضع می‌کند اما در دولت بعد به سبب عقاید جدیدی که شکل می‌گیرد، قوانین تغییر می‌کند و قوانین گذشته نادیده گرفته می‌شوند.
به گزارش خبرگزاري‌مهر، حبيب‌الله كاشاني، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر ما قوانین را به گونه‌ای وضع کنیم که با تغییر دولت‌ها دستخوش تحولات نشود، آن وقت می‌توانیم به معنای واقعی کلمه خدمت‌رسان مردم باشیم.
وی گفت: عده‌ای به طرح تفصیلی اشکال می‌گیرند، اما باید گفت طرح تفصیلی و طرح جامع نیاز شهر تهران است که اگر از این طرح‌ها رفع عیب شود، خود عاملی جهت ثبات قوانین خواهد بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز در طرح تفصیلی شاید قریب به 800 نقطه مشکل دار وجود داشته باشد که البته با توجه به گستردگی تهران قابل رفع و قابل هضم است و باید این نقاط اشکال رفع شود، اما این سبب نمی‌شود که ما نافی طرح تفصیلی شویم.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت