تلفن سایت

«مسکن‌امید» به تصویب تامین‌اجتماعی رسید

تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۳

«مسکن‌امید» به تصویب تامین‌اجتماعی رسید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح «مسکن‌امید» که هفته گذشته به عنوان یکی از برنامه‌های وزارت تعاون برای تامین نیازهای اساسی کارگران اعلام شد، گفت: بحث مسکن برای کارگران در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسید و تا اجرایی شدن این تصمیم و میزان منابع آزاد شده برای آن باید صبر کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علی ربیعی در حاشیه یک همایش در جمع خبرنگاران افزود: قرار شد در سازمان تامین اجتماعی بودجه‌ای اختصاص یابد تا سازمان بتواند آن را در ساخت مسکن برای کارگران لحاظ کند.
وی با اشاره به اینکه این تصمیم در حال بررسی و بودجه‌ریزی است، گفت: امیدواریم با افزایش بودجه‌ها بتوانیم تعداد زیادی از کارگران را خانه‌دار کنیم. ربیعی افزود: سازمان تامین اجتماعی در اجرای این تصمیم به مناطق محروم اولویت داده است.
وی گفت: این تصمیم در برنامه‌ریزی اولیه است و تا زمان بندی و بودجه آن مشخص نشود بازکردن آن عجولانه است.هفته گذشته برخی تشکل‌های کارگری از برنامه تامین مسکن حداقل 3 میلیون کارگر فاقد مسکن در راستای اجرای طرح مسکن‌امید توسط وزارت رفاه خبر دادند.
وزیر رفاه نیز طراحی مسکن‌امید را تایید می‌کند، اما هنوز درباره جزئیات آن مطلبی را اعلام نکرده و صرفا تامین اعتبار اجرای این طرح را متوجه منابع سازمان تامین اجتماعی کرده است.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت