تلفن سایت

همکاری دولت و شهرداری بابت بافتهای فرسوده تهران

تاریخ ۲۷ فروردین ۱۳۹۳

همکاری دولت و شهرداری بابت بافتهای فرسوده تهران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری تهران از تعامل دو طرفه دولت و شهرداری تهران برای ایجاد بسترهای لازم در راستای احیا و نوسازی بافت فرسوده خبر داد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته زیرساخت‌های لازم برای هماهنگی میان دولت، شهرداری، تشکل‌های ملی، اجتماعی، فرهنگی و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز فراهم شده است.
عبادالله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اظهار کرد: فاصله میان دولت‌ها و شهرداری‌ها و نبود هماهنگی‌های لازم میان این دو نهاد در امر نوسازی بافت فرسوده موضوعی تاریخی است که از سال‌های قبل وجود داشته است.
او با اشاره به حضور معاون وزیر راه‌وشهرسازی در هیات رئیسه شهرداری تهران اظهار کرد: ورود دولت به عرصه نوسازی بافت‌های فرسوده و توسعه فعالیت‌ها در این زمینه علاوه‌بر ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و... می‌تواند بستر مناسبي را جهت مشارکت مردم و رونق ساخت و سازها در بافت‌های فرسوده فراهم آورد.
فتح اللهی با اعلام اینکه توسعه حوزه تاثیرگذاری به معنای توسعه ساختاری نخواهد بود، تاکید کرد: در سال 93 نباید هیچ نقطه‌ای از شهر که دارای بافت فرسوده مصوب شورای‌عالی شهرسازی و معماری است از حوزه نفوذ دفاتر خدمات نوسازی خارج باشد.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت