تلفن سایت

شرایط تحویل مسکن مهر در سال ۹۳

تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۲

شرایط تحویل مسکن مهر در سال 93

مدیرعامل شهر جدید پرند با اعلام اینکه بیش از ۶ هزار واحد مسکونی مهر در تیرماه ۹۳ تحویل پیش‌خریداران می‌شود، شرط اصلی واگذاری این واحدها را پرداخت باقیمانده آورده نقدی پیش‌خریداران حداکثر تا پایان اسفند سال جاری و انجام تعهدات دستگاه‌های متولی تاسیسات زیربنایی عنوان کرد.
باران هاشم زهی درباره جزئیات واگذاری سال آینده مسکن مهر گفت: با هماهنگی و پیگیری شرکت عمران پرند، مقرر شد 6 هزار واحد مسکونی مهر در پایان تیرماه سال 93 به پیش خریداران تحویل داده شود، برای این منظور، لازم است پیش خریداران این واحدها که قرارداد پیش فروش در دست دارند، حداکثر تا پایان اسفند 92، باقیمانده آورده نقدی‌شان را که همان 30 درصد آورده نقدی محسوب می‌شود، واریز کنند، در غیر این‌صورت کار واگذاری واحدها به تاخیر خواهد افتاد. مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: مبالغی که تحت عنوان باقیمانده آورده نقدی از طرف پیش خریداران پرداخت می‌شود، به عنوان علی‌الحساب منظور می‌شود و مابه‌التفاوت‌ نهایی قیمت تمام شده این واحدها در زمان تحویل کلید از متقاضی دریافت خواهد شد.
بنابراین گزارش، در لیست نهایی شده برای واگذاری 6 هزار واحد مسکونی مهر، 25 پروژه هر کدام به ظرفیت 150 تا 550 واحد مسکونی در فازهای 5 و 6 برای تحویل در تیر 93 در نظر گرفته شده است.
هم‌اکنون در پرند جدول زمانی افتتاح‌های کلیه واحدهای مسکونی مهر در حال ساخت، تنظیم و نهایی شده است و برنامه واگذاری همه واحدهای نیمه تمام در شهر جدید پرند مشخص است که به تدریج خطاب به پیش‌خریداران اعلام خواهد شد.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت