تلفن سایت

آمادگی شورای شهر برای تصویب طرح‌های جدید فرهنگی

تاریخ ۲۳ دی ۱۳۹۲

آمادگی شورای شهر برای تصویب طرح‌های جدید فرهنگی

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: سطح فرهنگی شهر تهران قابل دفاع و قبول نیست.
محسن پیرهادی، عضو شورای شهر چهارم تهران، با اشاره به بالا بودن تعداد مراکز فرهنگی سطح شهر، از آمادگی شورای شهر برای تصویب طرح‌های جدید فرهنگی خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد مراکز فرهنگی در سطح شهر تهران زیاد است؛ اما برنامه‌ریزی دقیقی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شکل نگرفته است.
او ادامه داد: شهرداری تهران باید در کنار مسائل عمرانی به موضوعات فرهنگی نیز توجه کند چرا که سطح فرهنگی پایتخت به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
 پیرهادی با اشاره به اینکه شهرداری تهران به همراه شورای شهر امیدوار است در دوره جدید فعالیت‌های گسترده‌ای را در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی انجام دهد، اظهار کرد: امید داریم شهردار تهران به وعده‌های خود عمل کند و بتواند سطح فرهنگی شهر تهران را ارتقا بخشد.
پیرهادی تصریح کرد: هم اکنون ما از نظر مراکز فرهنگی کمبودی را احساس نمی‌کنیم؛ اما باید در این مراکز برنامه‌های پرباری اجرا شود و نباید فقط به مناسبت‌ها اکتفا کنیم.
این عضو شورای شهر با بیان اینکه شورای شهر تهران آمادگی دارد هر نوع طرح و لایحه‌ای را که شهرداری تهران در راستای گسترش مسائل فرهنگی نیاز دارد تصویب کند، افزود: شورای شهر برای ارتقای سطح فرهنگی شهر تهران آماده همکاری با شهرداری تهران است.
 او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آخرین وضعیت پروژه‌های شهر تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهرداری تهران نیز با تلاش بسیار در حال تکمیل کردن پروژه‌های نیمه‌تمام است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع این پروژه‌ها به اتمام برساند.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت