تلفن سایت

ادامه ساخت پروژه های مسکن مهر پردیس

تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۲

ادامه ساخت پروژه های مسکن مهر پردیس

سیدمهدی هدایت گفت: سخنانی که این روزها مطرح می‏‌شود، دلیل بر این نمی‎شود که ما دیگر مسکن ارزان قیمت نمی‎سازیم.
وی تصریح کرد: دولت در حال تنظیم شیوه‎نامه جدیدی در وزارت راه و شهرسازی بوده و بر اساس شیوه‎نامه جدید ممکن است در این قالب به آنهایی که در انتظار دریافت مسکن هستند، کمک شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: ما نمی‎گوییم تولید مسکن متوقف می‎شود، بلکه در چارچوب و شیوه‎نامه جدید مجددا ساخت مسکن آغاز خواهد شد.
هدایت ادامه داد: در چارچوب مسکن مهر، آنهایی که ثبت سامانه شده‎اند یا نقص پرونده داشته‎اند یا فرم (ج) مربوطه تایید نشده، دیگر به آنان مسکن مهر تعلق نمی‎گیرد و نیازی به پیگیری این دست از متقاضیان نیست.
وی خاطرنشان کرد: ما به مردم متعهد هستیم و طبق آن نیز به تعهدمان عمل می‎کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: به طور قطع، این تعهدها عملیاتی خواهد شد و معاون وزیر راه و شهرسازی نیز پیگیر کار است.
هدایت گفت: وی چندین بار حضور مستمر در پردیس داشته‎ و فعالیت‏‌ها را رصد می‎کند؛ مراحل ساخت این پروژه‎ها در دست بررسی است.
وی افزود: تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی این است که تعهدهایی را که به مردم داده‎ایم، انجام دهیم و این پروژه‎ها را به‎موقع اجرایی کنیم.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: باید در موعد مقرر واحدها را به مردم تحویل دهیم و وزیر راه و شهرسازی نیز در این رابطه نظرشان همین است که به‎موقع و با امکانات، واحدها به مردم واگذار شود.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت