تلفن سایت

پیگیری جريان ريزش خيابان‌ ايران‌زمين

تاریخ ۲۹ آبان ۱۳۹۲

پیگیری جريان ريزش خيابان‌ ايران‌زمين

18نفر از اعضاي شوراي‌شهر تهران در نامه‌اي دست‌نويس خطاب به ریيس‌شورا، خواستار تذكر به شهردار تهران بابت اقدام غيرقانوني او در انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع‌انساني شهرداري شدند.
اين چهارمين تذكر اعضاي شوراي‌‌شهر طي دو ماه اخير بابت اقدامات مختلف شهرداري است كه طبق گفته برخي اعضا، احتمالا در بايگاني نامه‌نگاري‌هاي شورا بدون دريافت پاسخي روشن، ذخيره خواهد شد!
پيش‌تر يك عضو شوراي‌‌شهر در جريان ريزش خيابان‌ ايران‌زمين، در نامه‌اي خطاب به قاليباف، درباره علت تاخير در اقدامات پيشگيرانه و همچنين متن پروانه ساختماني گود ايران‌زمين، سه پرسش از شهردار مطرح كرده بود كه تاكنون - لااقل به صورت عمومي و رسانه‌اي- از سرنوشت اين نامه خبري نشده است.
روز گذشته نيز اعضاي شورا نسبت به انتصاب سرپرست معاونت توسعه منابع‌انساني شهرداري تهران واكنش نشان دادند.
شهرداري تاكنون معاونتي با اين عنوان نداشته است و به گفته شورا، براي تشكيل آن بايد از شورا مصوبه اخذ كند.
متن نامه‌اي كه به امضاي 18 نفر از 31 نفر عضو شوراي‌شهر رسيده، به اين شرح است:
«رییس محترم شورای اسلامی شهر تهران، با عرض سلام و احترام؛
طبق حکم شهردار محترم تهران که به تاریخ 20 آبان 92 صادر شده است، جناب‌آقای ناصر امانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران منصوب شده‌اند و از آنجايی که طبق صراحت ماده 54 قانون شهرداری و اصلاحات مربوطه هرگونه تغییر در چارت اداری شهرداری و تاسیس معاونت جدید بایستی ابتدا به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسیده و سپس مراحل بعدی خود را طی نماید، به این‌وسیله درخواست می‌شود به شهردار تهران تذکر داده شود جلوی این اقدام غیرقانونی را گرفته و حکم مربوط را لغو نمایند.»


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت