تلفن سایت

کاهش قیمت مسکن تا پایان سال

تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۲

کاهش قیمت مسکن تا پایان سال

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک از ارزان‌تر شدن قیمت ملک خبر داد و گفت: تا پایان سال در بازار مسکن نه تنها دیگر گرانی نداریم بلکه خانه ارزان‌تر می‌شود.
مصطفی قلی‌خسروی با اشاره به اظهارات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر کاهش قیمت مسکن تصریح کرد: امسال در بازار مسکن گرانی نداریم و قیمت‌ها رو به کاهش هستند و هنوز مسکن جای چانه‌زنی دارد.
وی با اشاره به اعلام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر توقف ادامه ساخت مسکن مهر گفت:‌ نباید عرضه مسکن متوقف شود، اما قطعا وزیر راه و شهرسازی نیاز بازار مسکن را بررسی کرده و پس از آن چنین تصمیمی برای متوقف شدن ادامه ساخت مسکن مهر گرفته شده است.
قلی‌خسروی افزود: باید با افزایش عرضه مسکن نیاز بازار تامین شود و به نظر می‌رسد توقف مسکن مهر بیشتر به دلیل مشکلات برخی شهرهای جدید و به دلیل کمبود منابع بوده است.
رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با اشاره به فعال‌سازی صنعت اجاره از سوی دولت و بخش خصوصی گفت: صنعت اجاره، سرمایه‌گذاران مسکن را گرد هم می‌آورد و همین امر باعث می‌شود قیمت‌ها در بازار متعادل شوند و مالکان دوباره به چرخه خرید و فروش مسکن برگردند و بازار رونق گیرد.
وی معتقد است: بهتر است فعال‌سازی صنعت اجاره و حرکت به سمت عرضه مسکن با تشویق همراه شود تا آثار مثبتی در بازار به‌وجود بيايد.  


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت