تلفن سایت

اولين افتتاح پروژه‌های مسكن‌مهر در دولت يازدهم

تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۹۲

اولين افتتاح پروژه‌های مسكن‌مهر در دولت يازدهم

شنبه گذشته اولين افتتاح پروژه‌هاي مسكن‌مهر در دولت يازدهم، توسط قائم‌مقام وزير راه‌وشهرسازي انجام شد و در قالب آن نزديك به 13 هزار واحد در استان كرمانشاه به بهره‌برداري رسيد.
تفاوت اين افتتاح را با يك ميليون واحدي كه در دولت دهم افتتاح شدند مي‌توان در جايگاه مسوولان افتتاح‌كننده، مشاهده كرد. در دولت قبل، در همه افتتاح‌هاي بيش‌از يك هزار واحدي مسكن‌‌مهر وزير راه‌وشهرسازي حضور داشت، طوري كه براي پروژه‌هاي بالاي 5 هزار واحد، ریيس‌جمهور يا معاون اول دولت نيز وزير را همراهي مي‌كردند، اما 12هزار و 800واحد مسكن‌مهر كرمانشاه دو روز پيش فقط توسط قائم‌مقام وزير راه‌وشهرسازي و مديرعامل سازمان ملي زمين‌ومسكن به بهره‌برداري رسيد.
 احمداصغري مهرآبادي، قائم‌مقام وزير و مجري ويژه مسكن‌مهر در مراسم افتتاح مسكن‌مهر كرمانشاه براساس آنچه روايت كرده، گفته است: مسكن‌مهر كار بزرگ و ارزنده‌اي است و در تاريخ كشور كار بي‌نظيري به‌شمار مي‌رود.
 مهرآبادي با اشاره به تاکید دولت مبنی بر تکمیل پروژه‌ها و تامین آب و برق و گاز و نیز انجام محوطه سازی آنها هنگام افتتاح، خاطر نشان کرد: اینکه برخی پروژه‌ها با مشکلاتی از قبیل آب و برق افتتاح می‌شوند، نتیجه عجله و خواست خود مردم است. وی اظهار کرد: برخی از مردم مستاجرند و دوست دارند هرچه سریع‌تر وارد خانه‌های خود شوند که به همین علت ادارات راه و شهرسازی مجبورند به‌رغم تکمیل کامل این پروژه‌ها آنها را به افتتاح برسانند.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت