تلفن سایت

فعالیت‌های جذاب در محدوه بافت‌های فرسوده

تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۲

فعالیت‌های جذاب در محدوه بافت‌های فرسوده

اولین جلسه هم اندیشی بررسی اقدامات نوسازی و بهسازی در محور تاریخی راه ابریشم تبریز با تاکید بر ویژگی‌های غیرکالبدی با حضور محمدسعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و صاحب‌نظران حوزه معماری وشهرسازی کشور  در محل شرکت عمران و بهسازی شهری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران وبهسازی شهری ایران در این نشست معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران  و بهسازی شهری ایران گفت:  نوسازی بافت‌های فرسوده  شهرتبریز  باید مورد بازبینی و  بازنگری  قرار گیرد.
همچنین، علی عبدالعلی‌زاده، مشاور عالی وزیر کشور  در امور توسعه مناطق  با بیان اینکه ایجاد سرزندگی و حیات اجتماعی در مجموع اقدامات بهسازی و نوسازی شهری فراترازمسائل فنی – طراحی و اجرایی است، اظهارکرد:  بحث مالکیت،  حضور محدود دولت و رفع موانع حقوقی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ایجاد انگیزه لازم برای حضور مردم در بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده  را ضروری برشمرد و گفت: تعریف و استقرار کارکردها و فعالیت‌های جذاب در محدوه بافت‌های فرسوده می‌تواند زمینه را برای شهروند محوری و سرزندگی بیشتر  در این عرصه‌ها  به وجود بیاورد.


نظر بدهید:

پایتخت ایران چه شهری است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت