تلفن سایت

فاصله «افتتاح» با «اسکان» در واحدهای مسکونی مسکن مهر

تاریخ ۹ مهر ۱۳۹۲

واقعیت فاصله «افتتاح» با «اسکان» در واحدهای مسکونی مسکن مهر

جيره‌بندي آب‌شرب در برخي مناطق مسكن‌مهر
مدیر عامل شرکت عمران شهر جديد پرند با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵ هزار واحد مسکن مهر این شهر آماده افتتاح است، گفت: مسوولان به فکر افتتاح این پروژه‌ها نیستند و تمام تمرکز آنها برای اسکان متقاضیان است.
حبیب‌الله چاغروندی با اشاره به بخشنامه شرکت عمران شهرهای جدید، افزود: مدیریت جدید شرکت بخشنامه‌ای را به ما ابلاغ کرده که بر اساس آن واگذاری واحدهای مسکونی که دارای کوچک‌ترین مشکل خدماتی باشند، ممنوع است. البته در گذشته برخی متقاضیان که مشکل داشتند با مسوولیت خودشان واحد را به آنها تحویل می‌دادیم که دیگر نمی‌توانیم این کار را نیز برای متقاضیان انجام دهیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح داریم، تصریح کرد:‌ واقعیت آن است که فاصله «افتتاح» با «اسکان» بسیار زیاد است، معنی اسکان آن است که متقاضی همه نوع امکانات زیربنایی و روبنایی را در اختیار داشته باشد. مسوولان کنونی به دنبال اسکان متقاضیان هستند تا اینکه بخواهند پروژه‌های مسکن مهر را افتتاح کنند.
مدیر عامل شرکت عمران شهر پرند با بیان اینکه افتتاح‌های انجام شده قبلی هم کیفیت لازم زندگی را ندارد، اظهار کرد: معتقدم شهر پرند تا دو سال آینده قابل اسکان نمی‌شود، اسکان یعنی اینکه خدمات زیربنایی، روبنایی، حمل‌ونقل و... را داشته باشد.
چاغروندی با اشاره به اینکه بسیاری از واحدهای  تحویل شده در شبانه‌روز فقط یک ساعت آب شرب دارند، گفت: به‌طور مداوم پیگیر حل مشکلات مربوط به آب، فاضلاب، برق و گاز از طریق وزارت نفت و نیرو هستیم، وزارت نیرو اعلام کرده که ما می‌خواهیم زیرساخت‌ها را فراهم کنیم اما پول نداریم.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت