تلفن سایت

تغيير سه تن از معاونان وزير راه‌وشهرسازی

تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۲

تغيير سه تن از معاونان وزير راه‌وشهرسازی

بعد از تغيير سه تن از معاونان وزير راه‌وشهرسازي طي هفته گذشته، ديروز نوبت به روساي «سازمان ملي زمين‌ومسكن» و «شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل» رسيد.
سيدمحمد پژمان شهردار سابق مشهد -كه در دوره 6ساله مديريت شهري او در اين كلانشهر، تبليغات درباره نحوه كاركردش دست‌كمي از شيوه اطلاع‌رساني گسترده شهرداري‌ تهران درباره محمدباقر قاليباف نداشت- با پيشنهاد عباس آخوندي و موافقت هيات‌دولت، به رياست سازمان ملي زمين‌ومسكن منصوب شد.
پژمان روز گذشته در پاسخ به اين پرسش كه ظاهرا در دولت دهم نيز از طرف وزير راه‌وشهرسازي پيشنهاد تقبل رياست اين سازمان به وي داده شده بود، اعلام كرد: بنده كارمند رسمي وزارت مسكن وقت و وزارت راه‌وشهرسازي فعلي هستم و در سال‌هاي 68 تا اواسط دهه70، سمت‌هايي همچون مديركلي زمين‌شهري و مديركل مسكن‌وشهرسازي دو استان كشور را برعهده داشتم، ضمن اينكه در دوره وزارت آقاي آخوندي نيز در وزارتخانه بودم.
پژمان داراي تحصيلات مهندسي عمران و كارشناسي ارشد مديريت از دانشگاه فردوسي مشهد است.
پژمان همچنين در پاسخ به اينكه تا چه حد به ماموريت سازمان ملي زمين‌ومسكن واقف هستيد؟ گفت: برنامه تامين مسكن در دستور كار دولت است، اما شيوه برنامه‌ريزي و اينكه آيا دولت خودش تصديگري داشته باشد يا به بخش‌خصوصي واگذار كند، بايد مطابق برنامه‌هاي دولت يازدهم و شخص وزير حركت كنيم.
درباره ويژگي‌هاي پژمان گفته مي‌شود، پروژه‌هاي عمراني تحت نظارت و مسووليت وي در مشهد، همواره زودتر از موعد يا سرموعد به بهره‌برداري مي‌رسيد و قول‌هايي كه در مقام شهردار ارائه مي‌كرد به آن عمل مي‌شد.
روز گذشته، محمد رحمتي وزير سابق راه‌وترابري نيز با حكم آخوندي، به رياست شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل‌ونقل منصوب شد.
ساخت آزادراه تهران- شمال و احداث انواع بزرگراه و خطوط ريلي برون‌جاده‌اي كشور از جمله وظايف اين شركت محسوب مي‌شود.


نظر بدهید:

نام دریای جنوبی ایران چیست؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت