تلفن سایت

ثبت آنی انتقال املاک در دفترخانه‌ها از ۲۶ شهریورماه

تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۹۲

ثبت آنی انتقال املاک در دفترخانه‌ها از 26 شهریورماه

رييس كانون سردفتران و دفترياران از آغاز ثبت آنی انتقال املاک در دفترخانه‌های سراسرکشور از تاریخ 26 شهریورماه امسال خبر داد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني كانون سردفتران و دفترياران، محمدرضا دشتي اردكاني رییس کانون سردفتران و دفتریاران با بيان اينكه كانون سردفتران و خانواده بزرگ دفاتر اسنادرسمي با طرح ملي ثبت آني همراه و همگام است، گفت: البته از شروع آزمايشي طرح مشكلاتي وجود داشت كه با تعامل با مسوولان مربوطه در سازمان ثبت در حال برطرف شدن است.
او ابراز امیدواری کرد: اين اشكالات تا 26 شهريور ماه و زمان الزامي شدن طرح مرتفع شود.
دشتی اردکانی از سردفتران اسنادرسمي سراسر كشور درخواست كرد تا در فرصت باقيمانده تا 26 شهريور ماه، به صورت آزمايشي همزمان با ثبت سنتي تمام اسناد، اين اسناد را به صورت ثبت الكترونيكي هم تنظيم كنند، تا با استفاده از نرم افزار ثبت آني، بر آن تسلط كامل يافته و در زمان مقرر با تسلط و اشراف كامل از طريق ثبت آني خدمت رساني كنند.
بنا به درخواست‌هاي مكرر دشتي اردكاني، رييس كانون سردفتران و دفترياران از رياست سازمان ثبت اسناد و املاك كشور مبني بر تاخير زمان الزامي شدن طرح ملي ثبت آني به منظور برقراري هماهنگي‌هاي بيشتر، سرانجام تويسركاني رييس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اين درخواست موافقت كرد و اجراي طرح ملي ثبت آني از تاريخ 26 شهریور ماه الزامی است.


نظر بدهید:

مرقد مطهر امام رضا (ع) در کدام شهر است؟
telegram
طراحی سایت با طراحی سایت توسط آتی سایت